Жирэмсэн үеийн хооллолт

2016-09-19
Хөөрхөн ээжүүд жирэмсэн ээжүүд жирэмсэн үедээ урагт шим тэжээл авчрах амин дэмээр баялаг жимс, жимсгэнэ идэх хэрэгтэй. Тэгвэл таны идэж байгаа жимс хэвлий дэх үрд нь хэрхэн нөлөөлдөг болохыг мэдэх боломжтой болжээ.
2016-08-31
Урин дулаан дэлгэр зун цаг улиран одож, налгар шаргал намар цаг ирлээ ээжүүд ээ. Алтан намрын улиралд жимс, жимсгэнэ, шинэ ургацын хүнсний ногоо хамгийн сайн шим тэжээлтэй, амттай байдаг. Улирал солигдох үед хүний биеийн ялангуяа жирэмсэн эхчүүдийн дархлаа суларч, амархан ханиад томуу хүрэх гээд байдаг талтай. Тэгвэл намрын улиралд та хангалттай жимс, жимсгэнэ, ногоо идэж байвал өвлтийн улиралд ханиад томуунаас сэргийлж, эрүүл саруул хүүхдээ тээж төрүүлэх ач тустай шүү хөөрхөн ээж ээ. Ингээд намрын улиралд элбэг гардаг жимсгэнэ, түүний ач тусын талаар хүргэе.
2016-08-18
Улаан лооль нь цусны эргэлтийг сайжруулж, цус багадалтыг нөхөн төлжүүлж, хүний бие организмд дутагдсан эрдэс бодисыг нөхдөг гайхалтай ач тустай ногоо юм. Тиймдээ ч хагас боловсруулсан байдлаар салат, зууш болон зутан, шөл хийж идэх нь жирэмсэн эмэгтэйчүүдийн эрүүл мэндэд нэн тустай.
2016-08-01
Цагаан хоолтой жирэмсэн эмэгтэйчүүдийн хувьд жирэмсэн болсон цагаас эхлэн хоол, тэжээлээ зохицуулж идэх нь хэцүү байдаг.Тэр тусмаа маханд байдаг хангалттай уургийг би хаанаас авах бэ?, идэхгүй байх нь хүүхдийн эрүүл мэндэд зүгээр гэж үү?, гэсэн асуудлууд тулгардаг. Тиймээс цагаан хоолтон ээжүүддээ жирэмсний хугацаанд эрүүл аюулгүй цагаан хоолны талаар зөвлөгөөг хүргэе.
2016-07-29
Хөөрхөн ээжүүд бүхэн жирэмсэн болсон цагаас эхлээд нүдэндээ амттай сайхан харагдсан амттан болгоныг идмээр санагдаж байгаа биз. Эрүүл жирэмслэлтийн хамгийн чухал зүйл бол бидний ходоод гэдсэнд очиж, цаашаагаа ихэсээр дамжин урагт хүрч буй хоол тэжээл юм. Тиймээс эрүүл хооллолт дахин эрүүл хооллолт.
2016-07-29
Жирэмсэн болон төрсний дараах эхчүүдэд тулгардаг хамгийн том асуудал бол таргалалт, илүүдэл жингийн асуудал юм. Үүнийг жирэмсэн байх үедээ шийдвэрлэж болно.
2016-07-28
Жирэмсэн болсон үеэс эхлэн хоол тэжээлийн чанартаа анхаарах хэрэгтэй шүү ээжүүд ээ. Таны идсэн хоолыг таны хүүхэд ч бас иднэ гэдгийг анхаараарай. Ингээд жирэмсэн үед ямар хоол хүнснээс татгалзах вэ?
2016-07-27
Жирэмсэн үеийн хоол шим тэжээлийг зохистойгоор хэрэглэх нь эрүүл хүүхэд төрүүлэхийн нэгэн үндэс байдаг билээ. Ялангуяа шим тэжээлийн дутагдалд өртөж болзошгүй аль ч насны тулгар төрөгч ,олон удаа төрсөн, 35-аас дээш насны жирэмсэн , ихэр ураг тээж байгаа болон ойрхон төрж байгаа эхчүүд хооллолтондоо илүү анхаарвал зохино.
2016-02-28
жирэмсэн үед төмрөөр баялаг хоол хүнс хэрэглэх нь цус багадалтаас болон тамирдаж ядрахаас сэргийлдэг. С аминдэмээр баялаг хүнс нь хүний биед төмрийг нэмэгдүүлдэг байна.
2016-02-28
Фолийн хүчил агуулсан хоолны жор
Шинэ
Их уншсан
© Зохиогчийн эрхийг хуулийн дагуу Ээж - Хайрын аппликейшн эзэмшинэ. 2015 он